آیا به دنبال گل هایی با قیمت مناسب برای زیباسازی محیط داخلی خانه یا محل کار خود هستید؟ شاید هم بخواهید برای همسرتان گل بگیرید تا نشان دهید چقدر دوستش دارید. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید برای خرید گل هزینه زیادی کنید.

خرید گل ارزان و باکیفیت؛ تجربه خرید یک هدیه به‌صرفه برای تمامی مناسبت‌ها

با خرید گل ارزان، چد نشان را با یک تیر بزنید. آیا به دنبال گل هایی با قیمت مناسب برای زیباسازی محیط داخلی خانه یا محل کار خود هستید؟ شاید هم بخواهید برای همسرتان گل بگیرید تا نشان دهید چقدر دوستش دارید. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید برای خرید گل هزینه زیادی کنید. راه های مختلفی برای خرید گل ارزان وجود دارد، به خصوص اگر بودجه کمی در اختیار دارید. در این مطلب نکاتی را برای خرید گل ارزان و باکیفیت معرفی خواهیم کرد. با آگاهی از این نکات می توانید خریدی عالی و دلخواه از انواع چیدمان گل را تجربه نمایید.

نکات مهم و راهکارهای کاربردی برای خرید گل ارزان

برای خرید گل ارزان راه های مختلفی وجود دارد که می توانید با به کارگیری آن ها، یک دسته گل، باکس گل یا تاج گل زیبا اما اقتصادی و صدالبته باکیفیت را خریداری نمایید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چگونه گل ارزان را به صورت آنلاین سفارش دهیم؟

تلفن های هوشمند دسترسی سریع و راحت به اینترنت و جستجوی سریع در گوگل یا سایر موتورهای جستجو را فراهم کرده اند. از طریق یک جستجوی ساده در فضای وب می توانید فروشگاه های فروش آنلاین گل ارزان را بیابید و گل مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروشگاه های آنلاین مانند vipshop انواع گل ارزان و مقرون به صرفه را در بخش فروش خود ارائه می کنند. همچنین می‌توانید قیمت‌های فروشگاه‌های مختلف را به راحتی و در کمترین زمان در حالی که بر روی مبل راحتی خانه تا نشسته اید، مقایسه کنید. البته نکته مهمی که می بایست خاطرنشان کنیم این است که ضمن جستجوی قیمت گل ها، کیفیت و سلامت آن ها را نیز مد نظر داشته باشید. در ادامه مقاله حتماً راجع به این مسئله به طور مفصل تر صحبت خواهیم کرد.

سفارش آنلاین گل ارزان می تواند مفید باشد، به خصوص اگر در منطقه خود یا در محدوده های اطراف، به مزارع یا بازار گل محلی دسترسی ندارید. فروشگاه‌های اینترنتی، سفارش خرید گل را بدون نگرانی از قیمت، آسان‌تر می‌کنند و گل‌ها را در هر کجا که هستید یا می خواهید تحویل داده شود، برای شما ارسال می کنند.

از مزایای خرید گل ارزان به صورت آنلاین یا اینترنتی این است که در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد. همچنین در روزهای گرم یا سرد سال، خصوصاً بعد از روزهای کاری خسته کننده، نیازی به تحمل شلوغی جاده ها و بازار نخواهید داشت.

با سفارش آنلاین گل ارزان، مخاطب خاص خود را شگفت زده کنید

شاید مهم ترین مزیت خرید گل و گیاه ارزان در تهران این باشد که اگر به یک فروشگاه آنلاین معتبر و خوشنام مراجعه کنید، می توانید انواع گل را با چیدمان های مختلف مشاهده کنید و از قیمت هر یک از گل ها همراه با ویژگی های ساختاری و ظاهری آن‌ها اطلاعات لازم را کسب نمایید.

این ویژگی این امکان را برایتان فراهم می کند که سر فرصت و در کمال آرامش، بهترین انتخاب از یک چیدمان عالی از انواع گل ارزان قیمت داشته باشید. چیدمانی که مخاطب خاص شما را به وجد می آورد و خاطره ای زیبا و دلنشین از دریافت گل از جانب شما را در ذهن او به یادگار خواهد گذاشت.

خرید آنلاین گل ارزان بهترین انتخاب برای هدیه به عزیزان

خرید گل ارزان متناسب با فصل

وقتی گل‌ها را در فصل رویش و گلدهی شان می‌خرید، به احتمال زیاد آن‌ها را با قیمت پایین‌تری تهیه خواهید کرد. از سوی دیگر، گل هایی که خارج از فصل خریداری می شوند، معمولاً از مبدأ گلخانه های تولیدکننده و از مسافت های طولانی حمل می شوند. از این رو فروشندگان تمایل دارند آن‌ها را به قیمت بیشتری بفروشند تا سود خود را از دست ندهند.

البته نمی توان انکار کرد که برخی از گل ها در زمان های خاصی محبوب و پر تقاضا هستند، در حالی که ممکن است فصل آن‌ها نباشد. به عنوان مثال، گل رز قرمز به طور گسترده ای در روز ولنتاین مورد تقاضا می باشد. اما این مناسبت که در زمستان واقع شده است، فصل اصلی روی کار آمدن گل رز نیست. هرچند که گلخانه های پیشرفته و تخصصی وجود دارند که این گل ها را برای تمام فصول پرورش می دهند، اما هزینه تهیه این گل ها به دلایل مختلف از جمله دلیل دوری مسافت و حمل و نقل و ... به تناسب بیشتر خواهد بود.

خرید گل های ارزان بدون گلدان

اگر قصد خرید گل ارزان دارید، از خرید گل هایی که همراه با گلدان هستند چشم پوشی کنید. احتمالاً از خریدهای قبلی، تعداد زیادی گلدان در خانه خود دارید. می توانید مدل چیدمان گل ها را به جای گلدان یا باکس گل، به صورت دسته ای انتخاب کنید. پس از خرید و تحویل، می توانید گل ها را در یکی از گلدان های موجود در خانه خود قرار دهید. اگر مجبور به خرید گل با گلدان بودید، می توانید گلدان های ساده اما زیبا را انتخاب کنید که هم جذابیت گل هایتان را بیشتر کنند و هم برایتان مقرون به صرفه باشند.

خرید گل ارزان در زمان های ویژه

برخی از زمان ها در طول روز، ماه یا سال، برای خرید گل ارزان چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت، مناسب تر می باشند. به طور مثال برخی روزها هستند که مناسبت تقویمی خاصی ندارند و تقاضای خرید گل ممکن است در آن روزها کمتر باشد. در چنین روزهایی می توانید برای خوشحال کردن مخاطب مورد نظر خود و ابراز حس محبت یا قدردانی تان از او، دسته گل یا باکس گل ارزان قیمت و زیبایی را تهیه نموده و به او هدیه دهید.

همچنین فروشگاه های آنلاین گاهی اوقات، اقدام به برگزاری حراج گل ارزان می نمایند. با پیگیری مرتب وب‌سایت ها می توانید در جریان این زمان های ویژه قرار بگیرید و برای خرید گل های مورد نظر خود برنامه ریزی کنید.

از گل ارزان در چه مناسبت هایی میتوان استفاده کرد؟

تولد

استقبال و خوش‌آمدگویی

سالگرد ازدواج

عیادت بیمار

ترحیم و تسلیت

مهمانی

تشکر و قدردانی

معذرت خواهی

معرفی چند گل ارزان برای خرید تک و عمده

یکی از سؤالات متداول این است که ارزان ترین گل برای خرید تک و عمده چیست؟ هنگامی که به دنبال یک گل ارزان قیمت با تعداد زیاد هستید، چند گزینه عالی برای انتخاب وجود دارد.

۱) میخک

اولین و مقرون به صرفه ترین گل هایی که می توانید چه به صورت تک و چه به صورت عمده بخرید، میخک هستند. گل میخک را می توان برای پر کردن فضای خالی بین گل های اصلی در یک باکس گل یا تاج گل اروپایی استفاده کرد. گل های میخک در رنگ های مختلفی از جمله صورتی، زرد، نارنجی، سفید، قرمز، سبز، هلویی و بنفش عرضه می شوند.

ترکیبی از گل ارزان میخک با رنگ های مختلف، به تنهایی یک دسته گل خیره کننده ایجاد می کنند. میخک همچنین یک گل زیبا برای برجسته کردن زیبایی و جذابیت سایر انواع گل به عنوان گل کانونی در هر دسته گلی می باشد.

میخک، گلی باکیفیت و مقرون به صرفه

میخک، گلی باکیفیت و مقرون به صرفه

۲) آلسترومریا

دومین گل ارزان برای خرید آلسترومریا است. گل های آلسترومریا نیلوفرهای کوچک زیبایی هستند که ۳ الی ۵ گل در هر ساقه دارند. گل های تازه آلسترومریا ۷ تا ۱۰ روز عمر مفید دارند. ساقه های آلسترومریا با داشتن ۳ تا ۵ گل در هر ساقه نسبتاً بزرگ و حجیم هستند و یک چیدمان گل را به خوبی پر می کنند. آلسترومریا شامل رنگ هایی مانند سفید، صورتی، نارنجی، زرد، قرمز و اسطوخودوس خواهد بود. به راحتی می توانید آن‌ها را با گل رز، میخک، گل داوودی و یا برای ایجاد ظاهری زیباتر با گل های نیلوفر یا گل رز، ست کنید.

آلسترومریا، گلی رنگارنگ با زیبایی بی انتها

آلسترومریا، گلی رنگارنگ با زیبایی بی انتها

۳) گل داوودی

رتبه سه در بین انواع گل ارزان به گل داوودی تعلق می گیرد. گل داوودی یک گل محبوب برای رویدادهایی با تم پاییزی است، اما در تمام طول سال قابل استفاده می باشد، زیرا در رنگ های زیبا و روشن وجود دارد. اغلب گونه های این گیاه به رنگ های بنفش، زرد، سبز و سفید هستند.

داوودی، گلی ارزان با جلوه‌ای ویژه

داوودی، گلی ارزان با جلوه‌ای ویژه

۴) گل رز

گل رز گلی زیبا، منحصر به فرد، به شدت محبوب و بسیار پر تقاضا است. زمانی که گل رز را به صورت تعداد بالا سفارش می دهید قطعاً ارزان تر خواهند بود. گل های رز معطر و دل انگیز بوده و در رنگ های متنوعی موجود هستند. این گل ها به دلیل ظاهر زیبا و اغواکننده شان گران به نظر می رسند، اما اینگونه نیست. انواع گل رز در هر رنگی از صورتی، زرد، سفید تا قرمز، نارنجی و حتی آبی وجود دارد.

گل رز، گلی منحصر به فرد با قیمت مناسب

گل رز، گلی منحصر به فرد با قیمت مناسب

۵) بابونه

گل بابونه گل زیبایی است که به دلیل زمان رویش و ترکیب رنگ زیبایش، بینندگان را به یاد فصل آفتابی و پرنور تابستان می اندازد. فروشگاه های گل اغلب از ترکیب بابونه در چیدمان با گل های اصلی در یک سبد یا باکس گل استفاده می کنند. به این ترتیب پک گل ارزان قیمت اما جذاب و چشم نوازی را تدارک می بینند.

بابونه گلی با ترکیب رنگ زیبا و قیمت ارزان

بابونه گلی با ترکیب رنگ زیبا و قیمت ارزان

خرید گل ارزان برای همه مناسبت ها

در فروشگاه گل vipshop انواع گل ارزان قیمت را متناسب با هر مناسبتی پیدا خواهید کرد. بنابراین، اگر به دنبال گل ارزان تولد، گل ارزان سالگرد ازدواج یا گل آرایی ارزان برای هر مناسبت دیگری هستید، ما آنچه را که نیاز دارید، فراهم کرده و ارائه خواهیم کرد. ما دسته گل هایی با قیمت اقتصادی و در رنگ های مختلف داریم و این به این معنی است که شما می توانید با توجه به ترجیحات مخاطب خاص خود خرید کنید.

جمع بندی

مهم نیست که بودجه شما چقدر است، می توانید گل های باکیفیت را برای خانه خود یا به منظور هدیه به دوستان و عزیزانتان تهیه کنید. باید بدانید چه گزینه ای برای شما مفید و صدالبته از نظر اقتصادی به صرفه است. با توجه به نکات مهم و راهکارهای کاربردی برای خرید گل ارزان، نظیر خرید از فروشگاه های آنلاین، خرید گل در فصل رویش و گلدهی گیاهان، خرید در زمان های ویژه فروش گل و ... می توانید گل هایی با چیدمان زیبا و دل‌فریب را انتخاب و تهیه نمایید.

در مجموعه بزرگ و خوشنام vipshop قیمت هر یک از گل آرایی ها کاملا مشخص است و شما همچنین می توانید متناسب با سلیقه تان یک چیدمان گل ارزان، زیبا و باکیفیت را انتخاب کنید و از خدمات ارسال سریع گل در تهران بهره مند شوید. با خیال راحت دسته گلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد. گلفروشی آنلاین VIP Shop به ارائه گل و گیاه با کیفیت و به صرفه به مشتریان خود افتخار می کند.

شما عزیزان میتوانید سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود در قسمت نظرات در همین صفحه به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.